Mielenterveys- ja päihdepalveluiden puhelinkeskuksessa ilmenneitä ongelmia selvitetään
Mielenterveys- ja päihdepalveluiden puhelinkeskuksessa on havaittu ongelmia. Ongelmat näkyvät niin, että kaikki puhelut eivät pääse läpi, odotusajat jonossa ovat kohtuuttomat eikä takaisinsoitto toimi odotetulla tavalla. Asiaa selvitetään koko ajan. Mielenterveys- ja päihdepalvelut pahoittelevat tilanteesta johtuvaa haittaa.
Terveyspalveluiden puhelinjärjestelmä uudistuu 7.9.
Siirtymävaiheessa maanantaina 6.9. takaisinsoittopyyntöjä ei voi jättää klo 13 jälkeen.
Ajankohtaista koronarokotuksista Kangasalan ja Pälkäneen alueella, 28.7.2021
Uusia rokoteaikoja sekä Kangasalle että Pälkäneelle on avautunut verkkoon keskiviikkona 28.7. klo 13 alkaen. Kangasalalainen voi käydä Pälkäneellä rokotuksella ja pälkäneläinen puolestaan Kangasalan rokotuspisteissä. THL on tiedottanut 28.7., että Modernan rokotetta voidaan jatkossa käyttää myös alle 18-vuotiaiden rokottamiseen. Muutoksesta johtuen…
Koronarokotuksiin liittyen sähköpostiyhteydenotossa viivettä
Koronarokotukset @ kangasala.fi -sähköposti on ruuhkautunut. Viestit pyritään käsittelemään kolmessa arkipäivässä ja niihin vastataan kiireellisyysjärjestyksessä. Ajan muutos rokotusvälin lyhentämiseksi ilman painavaa lääketieteellistä syytä ei tällä hetkellä ole mahdollista. Jos tehosteen ajankohdan muuttaminen on kuitenkin välttämätöntä, ole yhteydessä sähköpostitse koronarokotukset@kangasala.fi sopiaksesi…
Puheluissa ruuhkaa
Loma-aikojen puhelinnumero (03 5655 4021) ja hengitystieinfektio-oireisten ajanvarausnumero (03 5655 4030) ovat tällä hetkellä ruuhkautuneet. Puheluihin vastataan aktiivisesti sekä kokopäiväisesti että vastaanottotyön ohessa. Olemme järjestäneet henkilökunnan työtehtäviä, niin että pystymme vastaamaan puheluihin tarvittaessa vielä klo 16 jälkeenkin. Pyytäisimme, että jättäisitte…