Kiinnostaisiko sinua toiminta asiakasraadissa?


Kangasalan ja Pälkäneen sosiaali- ja terveyspalvelut haluavat kehittää palvelujaan yhdessä asiakkaidensa kanssa. Asiakasraatitoiminta on yhteistyötä, avointa keskustelua ja vuorovaikutusta!

Kiinnostaisiko sinua toiminta asiakasraadissa?

Kangasalan ja Pälkäneen sosiaali- ja terveyspalvelut haluavat kehittää palvelujaan yhdessä asiakkaidensa kanssa. Asiakasraatitoiminta on yhteistyötä, avointa keskustelua ja vuorovaikutusta!

Asiakasraati on kehittämisfoorumi, joka koostuu sosiaali- ja terveyspalveluja tuntevista asiakkaista. Asiakasraadin jäsenet toimivat kokemusasiantuntijoina osallistuen palveluiden kehittämiseen ja arviointiin, tuoden palvelualueelle palautetta toiminnasta ja kehittämisideoita. Raati tarjoaa asukkaille osallistumiskanavan hyvinvointia ja terveyttä edistävien, asiakaslähtöisten toimintojen kehittämiseen. Asiakasraati ottaa kantaa ajankohtaisiin asioihin ja kokoaa yhdessä parannusehdotuksia kehittämistyön pohjaksi sosiaali- ja terveyspalvelujen johdolle ja kehittämisryhmille. Tarkoituksena raadissa on keskustella, pohtia ja viedä eteenpäin yhteisesti sovittuja kehittämisideoita.

  • Kokoonnutaan noin 4 kertaa vuodessa.
  • Keskustellaan ennalta suunnitelluista aiheista.
  • Kuullaan esityksiä nykyisistä ja tulevista palveluista sekä toiminnoista.
  • Annetaan palautetta ja kehittämisehdotuksia sosiaali- ja terveyspalveluista ja toiminnoista
  • Osallistutaan palveluiden kehittämistilaisuuksiin kokemusasiantuntijana

Raadin jäseneksi voi ilmoittautua kuka tahansa sosiaali- ja terveyspalveluita käyttänyt asiakas. Kokoonpano on vakio toimintavuoden 2019-2020 ajan. Lähetä vapaamuotoinen hakemus lokakuun 25 päivään mennessä sähköpostitse tai postitse kirjeenä:

ulla.makinen2@kangasala.fi

Otsikko: Sosiaali- ja terveyspalvelut / Asiakasraati

 

  • Sosiaali- ja terveyspalvelut / Asiakasraati

Ulla Mäkinen

Kangasalan terveyskeskus

Herttualantie 28

36200 Kangasala

 

Kerro hakemuksessasi:

  1. Yhteystietosi
  2. Ikäsi
  3. Asuinalueesi
  4. Keitä koet edustavasi?
  5. Kuinka paljon sinä / läheisesi/ edustamasi käyttäjäkunta käyttää sosiaali- / terveyskeskuksen palveluja?
  6. Kehittämisehdotukset, missä asioissa raatia mielestäsi tarvitaan?

 

Kiinnostuneista kootaan ryhmä, joka edustaa käyttäjäkuntaa ja aluetta mahdollisimman kattavasti.

 

Ystävällisin terveisin,

sosiaali- ja terveyspalveluiden johdon porukka