Hyppää sisältöön
Kirjaston lastenosaston asiakaspalvelutiski, jolla on lappu: Tällä tiskillä ei tällä hetkellä ole asiakaspalvelua.
Julkaistu:

Pääkirjastossa kokeillaan kiireettöminä ajankohtina asiakaspalvelua vain yhdellä asiakaspalvelupisteellä

Henkilöstöresurssiin liittyvistä syistä Kangasalan pääkirjastossa keskitetään asiakaspalvelua kahden sijaan yhdelle asiakaspalvelupisteelle.

Kirjaston aukioloajat säilyvät ennallaan, mutta arkisin iltapäivän hiljaisimpina tunteina kello 13–16 asiakaspalvelua on saatavilla vain Tieto ja taito -osaston asiakaspalvelupisteellä.

Lasten, nuorten, musiikin ja taiteen osastolla asiakaspalvelija on paikalla arkipäivisin aamulla klo 10–13 ja illalla klo 16 jälkeen sekä lauantaisin klo 10–15. Lasten ja nuorten sekä musiikki- ja taideaineistoon tai Säästökeskuksen puolella oleviin tiloihin liittyviä asioita voi hoitaa Tieto ja taito -osaston asiakaspalvelupisteellä.

Asiakaspalvelun keskittämistä yhdelle asiakaspalvelupisteelle kokeillaan 3.11. alkaen ainakin loppuvuoden ajan. 

Lisätiedot:

kirjastopalvelujohtaja

Annamari Nikara-Nummi

050 373 8648

annamari.nikara-nummi@kangasala.fi

Viimeksi päivitetty: